Een bak aan ervaring erbij

Met de komst van Frank.

Onze nieuwe collega Frank Fuhler brengt meer dan twee decennia aan (internationale) ervaring in de marketing- en communicatiebranche met zich mee. En nu staat hij klaar om die ervaring in te zetten voor onze klanten. In zijn rol als Account Executive blijft zijn komst voor onze klanten niet onopgemerkt. Daarom introduceren we hem graag alvast aan je.
Frank Fuhler

Meer dan 20 jaar ervaring in de branche

Frank vond al vroeg zijn roeping in de media-industrie door een familieconnectie bij Lukkien. Daar startte hij als tape operator en werkte zich op naar supervisor. "Mijn tijd bij Lukkien heeft me geleerd hoe belangrijk het is om nauwkeurig en strak te werken, en wat het belang is van goed projectmanagement" zegt Frank.

Na dertien jaar bij Lukkien, maakte hij de overstap naar Media.Monks, waar hij snel promoveerde tot Global Head of Post Production. Na een overname ging hij verder als Operations Director Animation & VFX. Frank: “Een rol waarin ik meer strategische en operationele taken op me nam. Wat ik altijd in het klein heb gedaan, deed ik hier in het groot.”

En na een uitstap bij The Brink Agency in Amsterdam maakt hij nu de overstap naar LOGISZ.

Frank X LOGISZ

Frank: "Ik heb echt zin in deze nieuwe rol bij LOGISZ. Er heerst precies een werksfeer waar ik naar zocht en waar ik mij vertrouwd bij voel: saamhorigheid tussen teams, een doelgerichte aanpak en het snelle schakelen dat past bij werken in de media. En dat allemaal uitgerekend op mijn geboortegrond. Ik kijk enorm uit naar de samenwerking met de specialistenteams én met de klanten."

Kennismaken met Frank