Logisz B.V.

Doorontwikkeling website

Berdal

Nadat Logisz het mooie Almelose bedrijf Berdal mocht helpen met de positionering, bouwden we de website www.berdal.com. Een mooie mijlpaal, maar mijlpalen zijn natuurlijk geen eindbestemmingen. Daarom gingen we volop door met het constant updaten van de website. We vertaalden alle content naar het Duits, natuurlijk met het oog op deze belangrijke afzetmarkt voor Berdal. Ook maakten we een Engelstalig gedeelte en de volgende stap is om ook Franstalige en Poolse bezoekers het verhaal van Berdal te vertellen.

 

Het bijzonder ruime assortiment van Berdal moet natuurlijk ook via de website goed toegankelijk zijn. Daarvoor bouwden we een koppeling met EZ-base: de online database van Berdal waarin alle artikelinformatie van de producten van Berdal staat. Een technische uitdaging met als resultaat: een compleet overzicht van het brede en diepe assortiment dat Berdal te bieden heeft voor de bouw, de professionele ijzerwarenbranche en de DHZ-branche.

 

Social media en nieuwsbrieven

 

Ook verzorgden we voor Berdal de inrichting van de socialmediakanalen Facebook, Twitter, LinkedIn en specifiek voor de Duitse markt: Xing. Dat wil zeggen dat we de bedrijfsinformatie voor Berdal op deze kanalen optimaliseerden en de avatars, de headers en achtergronden ontwierpen. Uiteraard passend bij de eerder door ons ontwikkelde huisstijl van Berdal. Nadat we deze kaders in nauwe afstemming met Berdal hadden neergezet zorgden we ook voor contentcreatie en –planning voor deze kanalen. Dit doen we op frequente basis en op consequente wijze. Op deze manier blijft Berdal ook via deze wegen op structurele basis communiceren met zijn volgers en blijven ze de boodschap Let’s build together verkondigen.

 

Gemiddeld één keer per maand maken en versturen we voor Berdal de nieuwsbrieven. Gezien de positie van Berdal in de keten hebben deze e-mailings een hoog B2B-gehalte. Zo worden ze veelvuldig gericht aan inkooporganisaties die we zo attenderen op relevante informatie over de producten, de winkelconcepten en de ondersteunende diensten van Berdal.

 

Offline producties

 

Naast al deze online inspanningen helpt Logisz Berdal ook in ‘de fysieke wereld’. We maken beurswanden voor diverse nationale en internationale beurzen waarop Berdal te vinden is en we ontwerpen point-of-sale-materiaal om de Berdal producten op al die winkelvloeren in het oog te laten springen. We maken folders voor allerlei doeleinden en de bus van de Sales Promotor van Berdal gaven we met aansprekende bestickering de juiste uitstraling. Het volgende project is om ook het pand van Berdal van signing te voorzien. Daarover later meer!

Doorontwikkeling website
  • Nieuwsbrieven
  • mockup imac website Berdal
  • Signing
  • Social media

Vragen over dit project?

 

 

Logisz anders

Beste bezoeker

 

Welkom op de website van Logisz.

 

Verouderde browser

 

Doordat u gebruik maakt van een verouderde browser, loopt u niet alleen een beveiligingsrisico maar kunt u ook geen gebruik maken van de meeste functionaliteiten in onze website.

 

Een update naar Firefox, Google Chrome of de nieuwste Internet Explorer word aangeraden.