|
Berdal
Logisz heeft Berdal geholpen met het definiëren van een authentieke, relevante en onderscheidende positionering. Hieruit vloeide een creatief communicatieconcept en een marketingcommunicatiestrategie. Zo kan Berdal de markten waarin zij met haar (dochter)merken actief is, gericht bewerkten.
Werkwijze
In onze zoektocht naar het onderscheidend vermogen van Berdal hebben we het why, how en what van Berdal ontleed. Dit hebben we tastbaar gemaakt door hier duidelijke kernwaarden aan te koppelen. Kernwaarden die allen verenigd worden onder een overkoepelend thema: Let’s build together. Berdal zoekt namelijk nóg meer de samenwerking op met de volledige (bouw)keten. Niet zozeer als producent en leverancier, maar veel meer als partner die samen met haar relaties optrekt.
Communiceren positionering
De volgende stap was om het logo en de huisstijl aan te passen aan de nieuwe positionering. Nu zijn we volop bezig met de concrete uitrol van de Berdal-positionering. Wat inhoudt dat álle Berdal-uitingen de gedefinieerde kernwaarden moeten ademen. Alleen op die manier komt de positionering volledig tot ontplooiing. De eerste stap hierin was de lancering van de door ons ontwikkelde website: www.berdal.com. Gebouwd op het content management systeem Sitefinity.
Ook geven we invulling aan de socialmediakanalen van Berdal, maken we een bedrijfsvideo en kleden we het pand van Berdal aan, geheel in de nieuwe stijl. Zomaar een greep uit dit prachtige project!
Wie werkten er aan mee?
Wat hebben we gedaan? Strategie, Communicatie, Creatie, Conceptontwikkeling, Webdesign, Technologie, Websites, E-mail marketing, Sitefinety CMS, Content, Copywriting, Fotografie, Social media, Hosting
|
|