|
Beurscommunicatie Bribus Bouwbeurs 2015
Bribus keukens
Net als in 2013, verzorgde Logisz alle communicatie rondom en op de Bouwbeurs 2015. In samenwerking met Tausch ontwikkelde Logisz de presentatie op de stand. Tausch nam het ontwerp en de inrichting op zich, Logisz de vormgeving, teksten en fotografie van de presentatiewanden en roll-up banners. Een samenwerking die resulteerde in een schitterende beurspresentatie voor Bribus.
Ecologisch thema
Waar in 2013 de productlancering van de Eco keuken centraal stond, werd dit jaar de focus gelegd op de implementatie van Eco materialen in het volledige assortiment. Logisz bedacht hiervoor het thema ‘(Be)Proef de Eco keuken’. Alle communicatie voor, tijdens en na de beurs is ontwikkeld op basis van dit thema.
Uitnodigingstraject
Het uitnodigingstraject bestond uit twee componenten:
-
Een printuitnodiging per post. Hiervoor ontwierp Logisz een popcornbeker, die de relaties lieten vullen op de stand. De popcorn herleidt naar mais, één van de ecologische gewassen waarmee het plaatmateriaal van de Eco keuken geproduceerd wordt.
-
Een digitale uitnodiging per e-mail. De uitnodiging bevat een link naar een landingspage die Logisz speciaal voor de bouwbeurs creëerde (bouwbeurs.bribus.nl). Hier konden relaties hun gratis toegangskaart aanvragen.
Sales en aftersales
Naast de uitnodiging en beursmaterialen verzorgde Logisz onder andere:
-
Advertenties beursdeelname
-
E-mailhandtekening aangepast op het thema
-
Promotiebanners op de website
-
Popcornmachine op de stand
-
Aftersales/e-mail aan bezoekers
|
|