Logisz B.V.

Klantgerichte follow-up mailing

Bribus keukens

De deelname van Bribus op de Bouwbeurs 2013 was succesvol. De stand was een ontmoetingspunt om contacten te ontmoeten en (nieuwe) producten te presenteren. Om alle gelegde contacten na afloop te bedanken voor hun aanwezigheid, te informeren over het succesvolle verloop en aanvullende informatie te verstrekken stelde Bribus alle zakenrelaties snel en persoonlijk op de hoogte middels een follow-up in de vorm van een digitale nieuwsbrief. Opgesteld door Logisz.


Het moment van versturen is goed getimed, gezien het beursbezoek nog vers in het geheugen lag. Bribus overtrof met deze follow-up de verwachting van de bezoeker. Aandacht geven wekt een gevoel van waardering op. En waardering creëert loyale klanten.


Traffic naar de website

De korte intro’s van alle onderwerpen prikkelen. Ze moedigen aan om de website te bezoeken, informatie op te vragen of om contact op te nemen. De nieuwsbrief genereert dus extra traffic naar de website. Een effectieve nazorg dus.
 

MailPlus E-mailsoftware

Deze nieuwsbrief is gebouwd en gekoppeld op een gebruiksvriendelijke applicatie MailPlus E-mailsoftware. Zonder enige technische kennis kan Bribus zelf nieuwsbrieven beheren, maken en versturen.

 

Bekijk hier de Bribus beurspresentatie op de Bouwbeurs 2013.
 

Klantgerichte follow-up mailing
  • Bribus Bouwbeurs mailing 1
  • Bribus Bouwbeurs mailing
  • Bribus Bouwbeurs mailing volledig

Wie werkten er aan mee?

 

  • Sander Nieling
  • Niels Konings

 

Wat hebben we gedaan?

 

Creatie, E-mail marketing, Partners, Software, MailPlus E-mailmarketing, Content, Copywriting

Vragen over dit project?

 

 

Logisz anders

Beste bezoeker

 

Welkom op de website van Logisz.

 

Verouderde browser

 

Doordat u gebruik maakt van een verouderde browser, loopt u niet alleen een beveiligingsrisico maar kunt u ook geen gebruik maken van de meeste functionaliteiten in onze website.

 

Een update naar Firefox, Google Chrome of de nieuwste Internet Explorer word aangeraden.