Logisz B.V.

Nieuwe positionering en website

Curan

Vanaf maart hanteert Curan een nieuwe pay-off 'Curan, meets your needs’. Deze pay-off sluit perfect aan bij het bedrijf. Uitgangspunt bij de keuze voor de nieuwe pay-off was het onderstrepen van de missie: ‘werken aan een betere kwaliteit van leven voor mensen met continentiestoornissen, door samenwerking en innovatie in katheters.’ Samen met eindgebruikers, exclusieve distributeurs, professionals, toeleveranciers en strategische partners.
 

Curan, meets your needs

De pay-off zegt alles. Curan komt tegemoet alle aan wensen van alle betrokken partijen. Curan luistert naar deze wensen. Tegelijkertijd raakt het woord ‘needs’ de belevingswereld van Curan. De desbetreffende behoeften (needs) refereren naar zowel emotionele als functionele oplossende eigenschappen. 
 

Beeldconcept

De visualisatie van het verhaal versterkt deze positionering. In het beeldconcept staat de mens centraal. Curan staat in dienst van de eindgebruiker, distributeur of professional. Het opsteken van de wijsvinger is een bekend gebaar als iemand nodig moet plassen. Evenals iemand die wil ‘spreken’. Deze combinatie sluit naadloos aan op het verhaal van Curan: luisteren naar alle ‘needs’.  
 

Content

De content op deze website is afgestemd op de diverse doelgroepen. Zo loopt de informatiebehoefte van een gebruiker sterk uiteen met die van de professional. Zowel de consumenten, professionals, distributeurs worden apart bedient. 
 
Het communiceren van het assortiment, producteigenschappen en -voordelen, instructievideo, leaflets, proefpakketten, gebruikerservaringen, etc. Het hele design is zo ontworpen om alles zo makkelijk en overzichtelijk te maken. Vindbaar, ook op Google. 
Nieuwe positionering en website
  • Home_02
  • Home
  • Binnen_pagina
  • Home_03
  • Nieuwsbrief

LANCERING NIEUWE WEBSITE

Niet alleen de introductie van de nieuwe pay-off was een aanleiding om de website in een ander jasje te steken. Ook de doorlopende drang naar innovatie. Daar hoort ook een verbeterde online experience bij. 
 

CONTENT MANAGEMENT SYSTEEM

De website is gebouwd op het Content Management Systeem van Sitefinity. Zo is de website eenvoudig te beheren door Curan. 
 

INTRODUCTIE

Om alle doelgroepen op de hoogte te brengen van de nieuwe website, heeft Logisz een e-mail ontwikkeld en verstuurd. Ontvangers worden geprikkeld om de nieuwe website te bezoeken. 

Wie werkten er aan mee?

 

  • Frank van Braak
  • Sander Nieling
  • Pieter-Jan Helmink
  • Niels Konings

 

Wat hebben we gedaan?

 

Webdesign, Technologie, Websites, Software, Sitefinety CMS, Content, Copywriting, Hosting, Training en opleiding

Vragen over dit project?

 

 

Logisz anders

Beste bezoeker

 

Welkom op de website van Logisz.

 

Verouderde browser

 

Doordat u gebruik maakt van een verouderde browser, loopt u niet alleen een beveiligingsrisico maar kunt u ook geen gebruik maken van de meeste functionaliteiten in onze website.

 

Een update naar Firefox, Google Chrome of de nieuwste Internet Explorer word aangeraden.