Logisz B.V.

Strategische herpositionering

Fongers & Fongers

Fongers & Fongers is een werving & selectiebureau bestaande uit een deskundig team van vrouwelijke recruiters met jarenlange ervaring. Het familiebedrijf brengt mensen en organisaties bij elkaar, met als doel om het maximaal haalbare te realiseren. In samenwerking met Logisz heeft Fongers & Fongers een strategische herpositionering ondergaan, wat terug te vinden is in een compleet nieuwe huisstijl, een nieuw logo en ook de website is in een nieuw jasje gestoken.

 

‘Taking You Further’

Tijdens de strategisch herpositionering is gekeken naar de waarden van Fongers&Fongers. Uit kernwaarden zoals persoonlijk, actief en daadkrachtig is onder andere de slogan ‘Taking You Further’ ontstaan. De dames wilden een professionele maar tegelijkertijd opvallende uitstraling. Er is dan ook gekozen voor een opvallende kleur in de huisstijl.

 

Communicatie-uitingen

De nieuwe huisstijl is in alle communicatie-uitingen terug te vinden, Logisz heeft onder andere e-mailhandtekeningen, briefpapier, enveloppen en visitekaartjes ontwikkeld. Het doorvoeren van de nieuwe huisstijl heeft gezorgd voor meer herkenning en beleving bij hun merknaam. 

Strategische herpositionering
  • Fongers&Fongers-project1
  • Fongers&Fongers-project4
  • Fongers&Fongers-project5
  • Fongers&Fongers-project3

Wie werkten er aan mee?

 

  • Sander Nieling
  • Niels Konings

 

Wat hebben we gedaan?

 

Strategie, Communicatie, Creatie, Conceptontwikkeling, Huisstijlontwerp, Webdesign, Drukwerk realisatie

Vragen over dit project?

 

 

Logisz anders

Beste bezoeker

 

Welkom op de website van Logisz.

 

Verouderde browser

 

Doordat u gebruik maakt van een verouderde browser, loopt u niet alleen een beveiligingsrisico maar kunt u ook geen gebruik maken van de meeste functionaliteiten in onze website.

 

Een update naar Firefox, Google Chrome of de nieuwste Internet Explorer word aangeraden.