Achterhoek Open Innovatieprijs
Een mooi Achterhoeks initiatief waarvoor wij onze fullservice kwaliteiten mogen etaleren. Als interactief marketing- en communicatiebureau met hart voor de regio doet Logisz niets liever! De marketingklus voor de Achterhoek Open Innovatieprijs (AOI) was voor ons niets minder dan een voorrecht. Voor editie twee van deze open landelijke competitie waar technologische innovaties vanuit heel Nederland op de kaart worden gezet, mochten wij weer aan de slag.
Succes met online campagne
We hebben de online advertising campagne ingericht op LinkedIn en Google. Onze oproep aan ondernemers om hun technologische innovatie in te sturen, bleek door de doelgroep te worden omarmd. De organisatie van de Achterhoek Open Innovatieprijs ontving na onze succesvolle campagne maar liefst 30 inzendingen. Dat die vanuit Zoetermeer, Groningen en zelfs Duitsland kwamen, onderstreept het openkarakter van de verkiezing.
Persoonlijke aandacht
Voor Logisz bleef het niet bij ondernemers - onder de leus ‘Ontdek, onderneem en overwin!’ - enthousiasmeren om deel te nemen aan de Achterhoek Open Innovatieprijs. Alle deelnemers hielden we zorgvuldig op de hoogte in aanloop naar de finale tijdens de Ondernemersavond 2019 in het ICER Innovatiecentrum in Ulft. Van een deelname bevestiging, de onthulling van de drie finalisten tot aan een persoonlijke uitnodiging voor de feestelijke finale. We creëerden meerdere contactmomenten op weg naar het eindfestijn waar volop genetwerkt kon worden.
Artwork, fotografie en media-exposure
Rondom de finale stond Logisz als betrokken partij uiteraard ook klaar. Op de avond zelf namen we de ontvangst en begeleiding van alle genodigden voor onze rekening. De winnaar ontving onder meer een door ons ontworpen en gemaakte cheque. Tijdens de finale verzorgden we de fotografie en voor veel videoproducties realiseerden we artwork. Onze persberichten hebben bijgedragen aan landelijke en regionale media-exposure.
We kijken uit naar de editie in 2020!