Logisz B.V.

Promotie binnenstad Doetinchem

Gemeente Doetinchem

Jedoethetindoetinchem.nl is gelanceerd! Het Centrummanagement Doetinchem, gemeente Doetinchem, Ondernemersvereniging Doetinchem en Logisz hebben elkaar gevonden. Diverse expertises zijn bij elkaar gebracht om consumenten te stimuleren om een bezoek te brengen aan de binnenstad van Doetinchem. In een tijd dat veel consumenten online aan het winkelen zijn, heeft dit geresulteerd in een hoogwaardig en praktisch digitaal platform en de inzet van social media.
 

Online platform

Het platform www.jedoethetindoetinchem.nl heeft een centrale, informatieve en interactieve functie. De consument kan naast praktische informatie over de stad, alle winkels en horecabedrijven in de binnenstad vinden, specifieke aanbiedingen, een evenementenagenda,  inspiratie en meer. Geen enkele andere website biedt al deze informatie over de binnenstad zo compact en compleet. 
 

Compact en Compleet

Compact en compleet, dat is niet alleen wat het online platform uniek maakt. Het is tevens het unieke karakter van onze stad. We hebben alles binnen loopafstand. Tevens biedt de stad zoveel diversiteit aan winkels en horecagelegenheden dat iedere bezoeker, jong en oud, in overvloed kan winkelen en uitgaan. 
 
“Het kan allemaal in onze verrassend complete en tegelijk gezellig overzichtelijke binnenstad.”
 

“Je doet het in Doetinchem”

Doetinchem is een dynamische stad boordevol ambitie en bedrijvigheid. Daarom moeten we zo dankbaar zijn met onze plaatsnaam. Deze is in het bezit van een interessant werkwoord. Het is een sterk wapen om ons te positioneren. Een uitgelezen kans. Mits het goed wordt ingezet. Het is actief en het roept direct de goede associatie op van onze stad. Het voelt vertrouwd en is een bevestiging van onze stad. Doetinchem heet niet voor niets Doetinchem. 
Promotie binnenstad Doetinchem
  • Poster
  • Website
  • Website_02
  • Twitter

VOORTGANG

Hoewel dit platform nog in de kinderschoenen staat, levert het nu al mooie resultaten op. Dat bevestigt de behoefte aan een centrale plek. Samen oog hebben voor en inspelen op de veranderende manier van winkelen en uitgaan. Dat vraagt om actie, onderscheidend vermogen en visie. Dat geldt voor alle betrokkenen in de binnenstad van Doetinchem. 
 

Wie werkten er aan mee?

 

  • Pieter-Jan Helmink

 

Wat hebben we gedaan?

 

Strategie, Communicatie, Creatie, Conceptontwikkeling, Copywriting, Fotografie, Media

Vragen over dit project?

 

 

Logisz anders

Beste bezoeker

 

Welkom op de website van Logisz.

 

Verouderde browser

 

Doordat u gebruik maakt van een verouderde browser, loopt u niet alleen een beveiligingsrisico maar kunt u ook geen gebruik maken van de meeste functionaliteiten in onze website.

 

Een update naar Firefox, Google Chrome of de nieuwste Internet Explorer word aangeraden.