Bribus keukens
Bribus beschikt over een ongeëvenaarde kennis van keukens voor de projectenmarkt, nieuwbouw en renovatie. De markt waarin Bribus opereert is de afgelopen jaren aanzienlijk veranderd, van productgeoriënteerd naar dienstverlenend. Logisz heeft een nieuwe positionering ontwikkeld, welke aansluit op de huidige merkstrategie van de organisatie.
Creatieve herpositionering
Tijdens de creatieve herpositionering ging onder andere de pay-off van Bribus op de schop. De merkbelofte van Bribus wordt gedragen door termen als meedenkkracht, duurzaam, no-nonsens, maatwerkformule, huurderving voorkomen, kant-en-klare keukenseries en tevreden huurders. Logisz heeft tevens een herkenbare infographic ontwikkeld, genaamd de ‘Bribus B’. Deze infographic en sprekende illustraties brengen de werkwijze van Bribus in beeld.
Aansprekend beeldmateriaal
De frisse nieuwe stijl komt terug in alle uitingen van Bribus, zoals banieren, magazines, explanimation, belettering, presentaties, advertenties en alle huisstijlelementen. Voor de optimale beleving is het hele proces binnen de organisatie in beeld gebracht. Logisz verzorgde deze fotografie op locaties door heel Nederland. Het beeldmateriaal is terug te vinden in alle communicatie-uitingen. Momenteel zijn we bezig met het realiseren van de nieuwe responsive website voor Bribus. To be continued…