Logisz B.V.

JM Congres: logo, huisstijl en thema

Jong Management Nederland

In 2015 is Jong Management Achterhoek de organisator van het Landelijke Jong Management Congres. Honderden ondernemers uit het hele land houden het eerste weekend van oktober vrij voor dit evenement. Tijdens het “Cirque de l’Entrepeneur” staan er verschillende sprekers op het programma die elk hun verhaal vertellen over het ondernemerschap. 

 

THEMA

“Cirque de l’Entrepreneur” inspireert om het onvoorstelbare waar te maken. Het visuele concept, ontwikkeld door Logisz, ademt een wereld uit waarin ondernemerschap neergezet wordt als een groot spektakel vol verrassingen, bravoure, dromen, kansen en teamspirit. Niet voor niets bedachten we de pay-off: "Prepare for the unimaginable".

 

Logo en huisstijl

Het logo is ontwikkeld op basis van een stijlcombinatie geïnspireerd door circus, Cirque du Soleil, dromen en fantasie. Deze stijl is doorgevoerd in de fonts en kleuren. Dromerige pasteltinten en sierlijke letters, die het ‘onvoorstelbare’ presenteren.  
 

Om het JM Congres een professionele uitstraling te geven, is de ontworpen huisstijl doorvertaald in diverse communicatiemiddelen. Onder andere briefpapier en een sponsorflyer.

 
JM Congres: logo, huisstijl en thema
  • voorkant
  • voorkant flyer
  • logo

Andere projecten voor JM Congres Achterhoek

Voor JM Congres Achterhoek ontwikkelden wij tevens:

 

  1. Webdesign en teaservideo

Wie werkten er aan mee?

 

 

Wat hebben we gedaan?

 

Creatie, Printdesign, Copywriting

Vragen over dit project?

 

 

Logisz anders

Beste bezoeker

 

Welkom op de website van Logisz.

 

Verouderde browser

 

Doordat u gebruik maakt van een verouderde browser, loopt u niet alleen een beveiligingsrisico maar kunt u ook geen gebruik maken van de meeste functionaliteiten in onze website.

 

Een update naar Firefox, Google Chrome of de nieuwste Internet Explorer word aangeraden.