Logisz B.V.

Landelijke campagne

Frans Muller Benelux

“Een groot landelijk bereik dat zorgt voor meer winkeltraffic voor onze retailers.” Als dat de wens is, dan gaan we voor het eerst in ons twintigjarig bestaan maar eens nadenken over een landelijke tv-commercial. En waarom ook niet? De middelen hebben we immers ruimschoots sinds we Reelmedia overnamen.

 

De wens waarmee we openden is afkomstig van Frans Muller Benelux. Een familiebedrijf dat alles levert op het gebied van schoenverzorging, inlegzolen en schoenaccessoires. Welk product verdient dan dat grote publiek dat mensen naar de Nederlandse schoenenwinkels moet trekken? Dat is de Collonil Carbon Pro. Een revolutionaire schoenspray die schoenen weerbaar maakt tegen die typische Hollandse herfst en winter.

 

In spanning voor de première

 

Via het definiëren van de doelgroepen, het bepalen van de doelstellingen en het formuleren van de kernboodschap, werkten we toe naar het operationele gedeelte. We kozen voor een gefaseerd activatieplan. Voor de primaire doelgroep (de consument) bouwden we een landingspagina (collonil.nl) als centraal middelpunt. Uiteraard werd deze pagina voorzien van een store locator. Echter, een landingspagina is maar een landingspagina. Die wordt niet zomaar een publiekstrekker.

 

Daarom produceerden we een landelijke tv-commercial. Niet zonder spanning zaten wij ’s avonds op de bank te wachten op de première. En plots was ‘ie daar:

 

 

Online marketing ter ondersteuning

 

Met deze campagne beogen we een bereik van 5.000.000 personen. Daarom ondersteunen we deze commercial met een online marketingcampagne. Via social media advertising en retargeting blijven we kort op de bal (lees, op de potentiële consument) zitten én werken we toe naar het beoogde bereik.

 

Socials

 

Niet naast onze schoenen, maar wel trots

 

Dit was een ambitieuze, uitdagende klus. LOGISZ ondersteunt voornamelijk business-to-business georiënteerde klanten met marketing- en communicatieoplossingen. Ditmaal haalden we alles uit de kast voor een consumentencampagne, van strategie tot uitvoering tot media-inkoop. Op het eindresultaat zijn we dan ook apetrots. Dit smaakt naar meer!

 

De campagne loopt nog wel even, zodat we ons eigen werk nog vaak voorbij zien komen.

Landelijke campagne
  • Still 3
  • Socials
  • Landingspagina
  • Still 2
  • Still 1

Vragen over dit project?

 

 

Logisz anders

Beste bezoeker

 

Welkom op de website van Logisz.

 

Verouderde browser

 

Doordat u gebruik maakt van een verouderde browser, loopt u niet alleen een beveiligingsrisico maar kunt u ook geen gebruik maken van de meeste functionaliteiten in onze website.

 

Een update naar Firefox, Google Chrome of de nieuwste Internet Explorer word aangeraden.