Logisz B.V.

Dichterbij. Dat klopt

Rabobank Graafschap-Midden

Elk kwartaal geeft de Rabobank Graafschap-Midden het magazine Dichterbij uit. Het magazine voor leden van de Rabobank Graafschap-Midden boordevol interessante artikelen. In de “Dichterbij. Dat klopt” staat niet alleen financieel nieuws en artikelen over de service die we verlenen, maar ook interviews met lokale ondernemers en (ondernemers)initiatieven uit onze regio. Daarnaast staan er mooie aanbiedingen in, speciaal voor alle leden.
 

LOOK-AND-FEEL

Logisz goot de Dichterbij van Rabobank Graafschap-Midden in het jasje van de campagne 'Bankieren van Hart tot Hart'. Zo kreeg de titel een onmisbare aanvulling ‘Dat klopt’. En is de herkenbare look-and-feel van de campagne volledig doorgevoerd in het magazine.
 

ORGANISATIE

Van A tot Z organiseerde Logisz de realisatie van het magazine. Wij verzorgden onder andere het concept van het blad, regelden de interviews en fotografie. Dit alles samen zorgde ervoor dat het één mooi geheel werd.
 

DIGITAAL

De Dichterbij viel niet alleen op de deurmatten van alle leden van Rabobank Graafschap-Midden maar de uitgave is ook digitaal te lezen op de website bankierenvanharttothart.nl.
 

Wilt u de Dichterbij bekijken? Lees het dan hier.



De Rabobank Graafschap-Midden is vanaf juli 2013 gestopt met de campagne ‘Bankieren van hart tot hart’.

 

Dichterbij. Dat klopt
  • 4
  • 1
  • 2
  • 3

Wie werkten er aan mee?

 

  • Sander Nieling
  • Niels Konings

 

Wat hebben we gedaan?

 

Creatie, Websites, Copywriting, Fotografie, Drukwerk realisatie

Vragen over dit project?

 

 

Logisz anders

Beste bezoeker

 

Welkom op de website van Logisz.

 

Verouderde browser

 

Doordat u gebruik maakt van een verouderde browser, loopt u niet alleen een beveiligingsrisico maar kunt u ook geen gebruik maken van de meeste functionaliteiten in onze website.

 

Een update naar Firefox, Google Chrome of de nieuwste Internet Explorer word aangeraden.