Logisz B.V.

Website Bankierenvanharttothart.nl

Rabobank Graafschap-Midden

Logisz heeft voor de campagne ‘Bankieren van hart tot hart’ voor Rabobank Graafschap-Midden een website ontworpen en gebouwd. Uit alle richtingen van de hartstreek van de bank worden hier de krachten gebundeld. Denk aan informatie, verhalen van klanten, campagne-acties,  nieuws  en  blogs.


De verhalen van de klanten krijgen op de website een verdieping. Zo kun je een interview lezen en ook de prachtige videoproducties bekijken die zijn gemaakt in samenwerking met Het Hele Arsenaal


De website vormt het hart van de gehele campagne.


Spectaculaire introductie met actie “Sterk idee”

Bovendien heeft Logisz een op-maat applicatie in de website voor de introductie van de nieuwe campagne. Dit gebeurde deze zomer op spectaculaire wijze met de actie “Sterk idee”, bedacht en uitgevoerd door Het Hele Arsenaal


De Rabobank ondersteunt uit het Coöperatiefonds tal van culturele, maatschappelijke, economische en sociale initiatieven. Dit jaar stelt de bank in totaal € 125.000 beschikbaar voor het realiseren van maatschappelijke doelen. Ook kleinere aanvragen, ideeën maken een kans! De bank nodigt iedereen uit om mee te denken over een goede bestemming voor uitkeringen uit het Coöperatiefonds door een sterk idee in te dienen of te stemmen op een favoriete idee via de website of Facebook.


Met de applicatie die Logisz heeft ontwikkeld  kunnen deelnemers  ideeën indienen. Met een persoonlijke inlogfunctionaliteit kunnen deelnemers de ideeën promoten door persoonlijke video’s en/of foto’s toe te voegen. Het doel? Zoveel mogelijk stemmen verkrijgen. Want diegene met de meeste stemmen krijgt, maakt kans op een uitkering. Voor deze actie is een speciale stemmodule gerealiseerd die zowel op de website als op Facebook het aantal likes en stemmen telt. Dankzij een integratie met Google Analytics kan de Rabobank real-time het aantal stemmen monitoren per idee. 


Banner

De website www.bankierenvanharttothart.nl fungeert als een campagnewebsite die naast de corporate website van Rabobank Graafschap-Midden bestaat. Beide websites staan met elkaar in verbinding. Ze ondersteunen elkaar. Verwijzingen van en naar plekken waar informatie en aanvullingen zijn te vinden. Zo is de weg goed te vinden naar de informatie die de ontvanger zoekt.


Een banner op de homepage van de corporate website zorgt ervoor dat deze ook ‘Bankieren van hart tot hart’ uitdraagt.
 


De Rabobank Graafschap-Midden is vanaf juli 2013 gestopt met de campagne ‘Bankieren van hart tot hart’.

 

Website Bankierenvanharttothart.nl
  • Project_Rabobank_website_BVHTH_1
  • Project_Rabobank_Banner_Corporate_Website_RGM
  • Project_Rabobank_website_BVHTH_3
  • Project_Rabobank_website_BVHTH_2

Logisz anders

Beste bezoeker

 

Welkom op de website van Logisz.

 

Verouderde browser

 

Doordat u gebruik maakt van een verouderde browser, loopt u niet alleen een beveiligingsrisico maar kunt u ook geen gebruik maken van de meeste functionaliteiten in onze website.

 

Een update naar Firefox, Google Chrome of de nieuwste Internet Explorer word aangeraden.