|
Zichtbaar door sponsoring
Rabobank Graafschap-Midden
Door sponsorschap van vele sportieve, culturele en maatschappelijke activiteiten verbindt Rabobank Graafschap-Midden zich aan de regio. Door structureel ondersteuning te bieden aan deze activiteiten draagt de bank bij aan het succes van de regio. En versterken zij hiermee hun eigen unieke karakter. Immers is ‘verbinden’ en ‘samen sterker’ de ambitie van Rabobank Graafschap-Midden.
Advertenties
Door o.a. het plaatsen van advertenties in een programmaboek of clubblad als tegenprestatie, vergroot de bank haar naamsbekendheid en zichtbaarheid. De advertenties zijn gericht op ‘dichtbij’, ‘verbondenheid’ en ‘samen sterker’.
-
Het klopt. Samen brengen we onze regio in beweging
-
Het klopt. Een sterke verbinding maakt meer mogelijk
Coöperatiefonds
Niet alleen met sponsoring verbindt de bank zich aan de regio. Ook ondersteunt de bank sportieve, culturele én maatschappelijke plannen en initiatieven vanuit het Coöperatiefonds. Ook hiervoor heeft Logisz een advertentie ontwikkeld, gericht op ‘groei’ en ‘toekomstplannen’.
Breed inzetbaar
De advertenties zijn zo ontwikkeld dat zij breed inzetbaar zijn, zowel voor culturele, sportieve of zakelijke uitingen. Daarnaast vult de bank binnenkort de advertenties aan met online communicatie, te denken aan internetbanners, Twitter- en Facebookberichten.
Nieuwe richtlijnen voor de huisstijl
Rabobank Nederland heeft vanaf maart 2013 een nieuwe huisstijl ontwikkeld. Deze is de bank langzaam aan het doorvoeren in alle communicatiemiddelen. Te beginnen bij alle printuitingen, zoals deze advertenties. Logisz volgt de ontwikkelingen op de voet en houdt de huisstijlbewaking scherp.
|
|