Logisz B.V.

Strategische herpositionering

Unispace Group

Voor UniSpace, specialist in wandsystemen, bedacht Logisz een nieuwe pay-off en een redesign van het logo en de huisstijl. Doel? Een verbeterde positie in de markt met een duidelijke herkenning. En een pay-off die dichter bij de essentie ligt van UniSpace.

 

Pay-off

De oude positionering statement, oftewel een pay-off, moest op de schop en Logisz ontwikkelde een nieuwe. Van ‘Projectconcept’ naar ‘Architectural Partitions’. Deze pay-off vertelt kort en bondig waar UniSpace écht goed in is en waarin zij het verschil maken: tailor-made, architectonische wandsystemen.

 

Logo en huisstijl

Tegelijk is gekozen voor een nieuwe huisstijl. Stijlelementen en lettertype zijn zo gekozen dat deze de nieuwe propositie versterken. Wel houden we vast aan de herkenbare kleuren van UniSpace: groen en zwart. Het logo heeft een klein redesign meegekregen: de nieuwe propositie is erin verwerkt en het lettertype is aangesterkt voor betere zichtbaarheid op drukwerk.

 

Voor UniSpace realiseerde Logisz ook het redesign van de website.

Strategische herpositionering
  • Unispace logo
  • Strategische herpositionering 2
  • Strategische herpositionering 1

Wie werkten er aan mee?

 

  • Sander Nieling
  • Pieter-Jan Helmink

 

Wat hebben we gedaan?

 

Strategie, Communicatie, Creatie, Printdesign, Drukwerk realisatie

Vragen over dit project?

 

 

Logisz anders

Beste bezoeker

 

Welkom op de website van Logisz.

 

Verouderde browser

 

Doordat u gebruik maakt van een verouderde browser, loopt u niet alleen een beveiligingsrisico maar kunt u ook geen gebruik maken van de meeste functionaliteiten in onze website.

 

Een update naar Firefox, Google Chrome of de nieuwste Internet Explorer word aangeraden.