Logisz B.V.

Social media

Wassink Autogroep

Voor Wassink Autogroep ontwikkelde Logisz het webdesign van de website en zoekmachine- vriendelijke content. Daarnaast realiseerde Logisz de inrichting van social media om de externe communicatie uit te breiden via meerdere kanalen.

 

Facebook, Twitter en LinkedIn

Logisz richtte de kanalen Facebook, Twitter en LinkedIn volledig in. Op Facebook heeft elke vestiging een account. Voor alle kanalen zijn avatars, headers en achtergronden ontworpen, passend bij de huisstijl van Wassink Autogroep. Logisz realiseerde de professionele basis waarmee Wassink Autogroep zelfstandig aan de slag kan.

 

Socialmediahandboek

Logisz ontwikkelde een socialmediahandboek als handleiding voor de medewerkers. Dit handboek bevat richtlijnen voor de berichtgeving via social media, toegespitst op Wassink Autogroep. Dit zorgt voor een eenduidig geheel van alle communicatie- uitingen.

 

Beheersoftware

Om het gebruik van de kanalen voor iedere medewerker van Wassink Autogroep toegankelijk te maken, hebben we de beheerstool Hootsuite ingericht. Hiermee kan de medewerker eenvoudig alle 13 kanalen beheren. Dankzij het dashboard van Hootsuite is slechts één keer typen van een update voldoende. Je kiest op welk socialmediakanaal de update vertoont moet worden en met één klik staat het bericht online!

 

Social media
  • LinkedIn
  • Facebook

Wie werkten er aan mee?

 

 

Wat hebben we gedaan?

 

Strategie, Social media

Vragen over dit project?

 

 

Logisz anders

Beste bezoeker

 

Welkom op de website van Logisz.

 

Verouderde browser

 

Doordat u gebruik maakt van een verouderde browser, loopt u niet alleen een beveiligingsrisico maar kunt u ook geen gebruik maken van de meeste functionaliteiten in onze website.

 

Een update naar Firefox, Google Chrome of de nieuwste Internet Explorer word aangeraden.