Bernhard ten Brinke Racing
Voor rallyteam Bernhard ten Brinke Racing ontwierp Logisz een logo, huisstijl en socialmedia-accounts. Daarnaast is er een unieke website en een webshop ontwikkeld.
Webdesign
Van concept tot realisatie en van functioneel ontwerp tot technisch ontwerp. Bernhardtenbrinke.com is volledig gerealiseerd door Logisz. De website is een one-page design, wat inhoudt dat de content van de site (bijna) allemaal geplaatst wordt op één lange webpagina. Door te scrollen ga je van pagina naar pagina. Hiernaast kan de bezoeker ook nog gebruikmaken van de zijnavigatie. Uniek is de full-screen video op de homepage.
Mobile first en responsive
De website is op zo'n manier ontwikkeld, dat hij op een smartphone de juiste performance krijgt. Het responsive design zorgt ervoor dat het webdesign zich aanpast aan het gebruikte device, zoals een tablet of desktop. Mét volledig behoud van kwaliteit.
Copywriting
Logisz heeft de volledige redactie verzorgd. Van de biografie van Bernhard ten Brinke tot alle informatie over ‘The road to Dakar’. Voor alle informatie rondom het BTB Racing team en de Dakar Rally 2015 kan de bezoeker uitstekend terecht op www.bernhardtenbrinke.com.
Webshop
Met behulp van uWebshop van Umbraco, het content management systeem waarmee de website is opgebouwd, is een webshop ontwikkeld voor alle merchandise artikelen van BTB Racing. Volledig in stijl met de website. Betalen kan online via de betaalmethode Omnikassa.