|
Stagiair Webdeveloper
Mijn naam is Chris en ik kom Logisz versterken als stagiair Webdeveloper. Ik zit in het derde jaar van de studie ICT op de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. Ik vind het fijn om actief mee te werken aan nieuwe functionaliteiten én aan het creëren van een gebruiksvriendelijke website. Bij Logisz ga ik aan de slag met de laatste technieken die ik op school heb gebruikt. Zo wil ik ontdekken welke kant van ontwikkelen ik het leukst vind.
Naast mijn stage…
Heb ik een bijbaan als evenementenbegeleider. In het weekend sta ik regelmatig voor een groep mensen die zin hebben in een leuke dag. Het leukste evenement dat ik begeleid heb, is de intro voor 550 studenten van een hogeschool in Emmen. Zelf houd ik ook van gezelligheid en een feestje. Met vrienden, collega’s en familie ga ik graag op het terras een drankje doen of een dagje uit. Met mijn bijbaantje kom ik best vaak in het buitenland, dat is gaaf! Ik vind het leuk om meer van de wereld te zien.
vCard
Sla alle contactgegevens direct op.
Mijn laatste twee projecten
|
|