Account Executive & Team Lead
Synergie creëren tussen beeld en taal vormt voor mij de basis van m’n werk. Samen kunnen ze zoveel meer bereiken dan afzonderlijk van elkaar. Omnichannel-denken is daarbij onmisbaar geworden. De impact van on- en offline personalisatie is groot. Het is van belang om te werken met de juiste touchpoints, waarbij klanten centraal staan. Een herkenbare, consistente ervaring in alle kanalen speelt hierbij een belangrijke rol.
Het inzichtelijk maken van de customer journey zorgt voor merkverbetering, loyaliteit en klanttevredenheid. Zo kunt u klanten begeleiden vanaf het interesse-moment tot de aankoop. En vergeet daarbij niet het verrassingseffect! Aan de verwachting voldoen is niet voldoende, het gaat om het overtreffen van verwachtingen. Het is een uitdaging om te bedenken hoe u kanalen tot één geheel kunt maken. En die uitdaging ga ik graag met u aan. Logisz!
Vrije tijd
Vrije tijd kom ik altijd tekort en dat is maar goed ook. Ik ga graag uiteten met m’n man. We genieten van het proeven van culinaire gerechtjes. Daarnaast kook ik zelf ook graag. We wonen in een dorpje buitenaf, hebben een herdershond, schapen, kippen en een haan. We brengen veel tijd door met vrienden en familie. Koffie drinken, samen eten, borrelen, films kijken - echt weekend als je het mij vraagt. Op vakantie gaan we graag naar Bonaire. Wat een fantastisch eiland, voelt voor ons als thuiskomen. Cultuur, klimaat, natuur, lekker eten, rondtoeren, snorkelen, zwemmen tussen schildpadden en tropische vissen. We raken er niet over uitgesproken…