Logisz B.V.

Blog

 

Wat houdt ons bezig? Interessante updates uit ons werkveld en vraagstukken waar wij graag uw mening over lezen. Een interactieve pagina. Durf te reageren!

17

04

2015

Rijdende trein of gepasseerd station?

 

Logo: check. Huisstijl: check. Website: check. Maar wacht even, draagt u hiermee ook uit wat u wilt vertellen? Blijft u uw content wel vernieuwen? Wees bedacht op verwaarlozing en maak uzelf beter zichtbaar.

 

Met een eigen, ijzersterk verhaal en de juiste kanalen om dit uit te dragen. Want ook al blijft de inhoud hetzelfde, stoppen met communiceren is geen optie! Actuele content is een belangrijk middel om de klant een goed beeld te geven van uw organisatie. Content up-to-date houden én vindbaar zijn is dus een nuttige investering.

 

Quote_trein

 

Contentmarketing

Een begrip onder marketing- en communicatie- deskundigen. Maar wat is het eigenlijk? Bij content- marketing speelt u handig in op de informatiebehoefte die leeft onder je doelgroep. Relevant en herkenbaar, in woord en beeld. Van een prettig leesbare tekst tot en met fotografie of video. Contentmarketing is geen reclame, maar redactioneel.


Deze content biedt u vervolgens aan via zorgvuldig uitgedachte online- en offline middelen, zoals nieuwsbrieven, blogs en (social) media.

 

Volle agenda?

Logisz zorgt graag voor planmatig beheerde content én de praktische uitvoering. Wij bieden ondersteuning en geven advies over welke content u uw (potentiële) klantgroep aanbiedt. Kunnen wij u helpen

 

Tags: contentmarketing

 

Patty Boonman • 17 april 2015 • 0 reacties • Reageer

Logisz anders

Beste bezoeker

 

Welkom op de website van Logisz.

 

Verouderde browser

 

Doordat u gebruik maakt van een verouderde browser, loopt u niet alleen een beveiligingsrisico maar kunt u ook geen gebruik maken van de meeste functionaliteiten in onze website.

 

Een update naar Firefox, Google Chrome of de nieuwste Internet Explorer word aangeraden.