Logisz B.V.

Blog

 

Wat houdt ons bezig? Interessante updates uit ons werkveld en vraagstukken waar wij graag uw mening over lezen. Een interactieve pagina. Durf te reageren!

18

03

2015

Bent u een kopie of origineel?

 

Hoe sterk is uw merk? Heeft u een eigen stijl? Bent u herkenbaar? En communiceert u altijd consequent in woord én beeld, houding en gedrag?

 

Quote_churchill

 

Een sterk merk is meer dan alleen een logo, aangevuld met wat kleuren en een leuke slogan. Het is uw identiteit die doorloopt tot in elk detail van marketing. Heeft uw merk geen identiteit, dan heeft het geen onderscheidend vermogen en is uw merk inwisselbaar.

 

Met een eigen, ijzersterk verhaal en de juiste kanalen maakt u uw merk beter zichtbaar. Dare to be different: maak werk van uw merk.

 

Volle agenda? Wij helpen u graag om uw merk te (her)ontdekken!

 

Tags: Communicatie, merk, branding, origineel, logo

 

Femke Konijnenbelt • 18 maart 2015 • 0 reacties • Reageer

03

03

2015

Geniale advertentiecampagne Apple Watch

 

In ‘The March issue’ van de Amerikaanse Vogue staat een wel heel opvallende advertentie: Apple kocht maar liefst 12 pagina’s op voor de Apple Watch. Een stijlvolle smartwatch in zes verschillende versies verkrijgbaar.

 

 

In oktober 2014 verscheen de Apple Watch al om de pols van een Chinees topmodel op de cover van de Chinese Vogue. Het lijkt er dus op dat Apple zich met de eerste advertenties richt op het vrouwelijke publiek. Een hightech horloge wordt in eerste instantie niet gezien als een mooi sieraad voor een vrouw. Een slimme zet dus van Apple, om de Apple Watch te positioneren als stijlvol sieraad. 

 

Chinese Vogue

 

De vrouwen van Logisz vinden hem in ieder geval prachtig. Door een niet voor de hand liggende positionering en advertentiecampagne heeft Apple Watch fans erbij!

 

Bent u benieuwd hoe uw product of dienst op een bijzondere manier gepositioneerd kan worden of bent u nieuwsgierig naar de mogelijkheden voor een indrukwekkende advertentiecampagne? Neem contact op met een van ons.

 

 

 

Juul van Gessel • 03 maart 2015 • 0 reacties • Reageer

Logisz anders

Beste bezoeker

 

Welkom op de website van Logisz.

 

Verouderde browser

 

Doordat u gebruik maakt van een verouderde browser, loopt u niet alleen een beveiligingsrisico maar kunt u ook geen gebruik maken van de meeste functionaliteiten in onze website.

 

Een update naar Firefox, Google Chrome of de nieuwste Internet Explorer word aangeraden.