Logisz B.V.

Bent u een kopie of origineel?

 

18

03

2015

Bent u een kopie of origineel?

 

Hoe sterk is uw merk? Heeft u een eigen stijl? Bent u herkenbaar? En communiceert u altijd consequent in woord én beeld, houding en gedrag?

 

Quote_churchill

 

Een sterk merk is meer dan alleen een logo, aangevuld met wat kleuren en een leuke slogan. Het is uw identiteit die doorloopt tot in elk detail van marketing. Heeft uw merk geen identiteit, dan heeft het geen onderscheidend vermogen en is uw merk inwisselbaar.

 

Met een eigen, ijzersterk verhaal en de juiste kanalen maakt u uw merk beter zichtbaar. Dare to be different: maak werk van uw merk.

 

Volle agenda? Wij helpen u graag om uw merk te (her)ontdekken!

 

Tags: Communicatie, merk , branding , origineel , logo

 

Femke Konijnenbelt • 18 maart 2015

Uw naam

E-mail

Bericht

 

Controle

 

 

Velden met een zijn verplicht!

Logisz anders

Beste bezoeker

 

Welkom op de website van Logisz.

 

Verouderde browser

 

Doordat u gebruik maakt van een verouderde browser, loopt u niet alleen een beveiligingsrisico maar kunt u ook geen gebruik maken van de meeste functionaliteiten in onze website.

 

Een update naar Firefox, Google Chrome of de nieuwste Internet Explorer word aangeraden.