Logisz B.V.

Geniale advertentiecampagne Apple Watch

 

03

03

2015

Geniale advertentiecampagne Apple Watch

 

In ‘The March issue’ van de Amerikaanse Vogue staat een wel heel opvallende advertentie: Apple kocht maar liefst 12 pagina’s op voor de Apple Watch. Een stijlvolle smartwatch in zes verschillende versies verkrijgbaar.

 

 

In oktober 2014 verscheen de Apple Watch al om de pols van een Chinees topmodel op de cover van de Chinese Vogue. Het lijkt er dus op dat Apple zich met de eerste advertenties richt op het vrouwelijke publiek. Een hightech horloge wordt in eerste instantie niet gezien als een mooi sieraad voor een vrouw. Een slimme zet dus van Apple, om de Apple Watch te positioneren als stijlvol sieraad. 

 

Chinese Vogue

 

De vrouwen van Logisz vinden hem in ieder geval prachtig. Door een niet voor de hand liggende positionering en advertentiecampagne heeft Apple Watch fans erbij!

 

Bent u benieuwd hoe uw product of dienst op een bijzondere manier gepositioneerd kan worden of bent u nieuwsgierig naar de mogelijkheden voor een indrukwekkende advertentiecampagne? Neem contact op met een van ons.

 

 

 

Juul van Gessel • 03 maart 2015

Uw naam

E-mail

Bericht

 

Controle

 

 

Velden met een zijn verplicht!

Logisz anders

Beste bezoeker

 

Welkom op de website van Logisz.

 

Verouderde browser

 

Doordat u gebruik maakt van een verouderde browser, loopt u niet alleen een beveiligingsrisico maar kunt u ook geen gebruik maken van de meeste functionaliteiten in onze website.

 

Een update naar Firefox, Google Chrome of de nieuwste Internet Explorer word aangeraden.